dilluns, 17 de març del 2014

Com m'he socialitzat?

Com a ésser humà he nascut socialitzada i haig de interioritzar la cultura que els meus pares, familiars i comunitat en la que visc m’han inculcat. Per tant, hi ha hagut un procés.
Quan vaig néixer vaig començar un desenvolupament en el qual em descobreixo com ha persona. La socialització comença quan els éssers humans tenim el contacte amb altres persones. En la meva opinió, els humans som socials per naturalesa perquè el que ens fa humans es la capacitat de cooperació i amb aquesta cooperació millorem com a persones.

A partir d’aquesta socialització es quan començo a buscar un lloc dins de la societat, un rol dins d’aquesta. Amb els anys anem progressant.

Tot i això, els grups socials en els que ens socialitzem poden variar i podem canviar de pensament però sempre hi haurà aquella acció de socialització.

En conclusió, ningú ens ensenya als éssers humans a socialitzar-nos amb els altres sinó que per instints tendim a comunicar-nos amb els altres. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada