dimarts, 5 de maig del 2015

Adéu, filosofia!

Fins aquí ha arribat la meva etapa de fent l'assignatura de filosofia. Si comparo l'assignatura amb les altres d'aquest any, puc considerar-la com una de les meves preferides.

Si ho comparo amb l'any passat, aquest any filosofia m'ha arribat a agradar molt. He après, a part dels pensaments dels diferents filòsofs, a dubtar sobre el que creia dogmes i a dubtar sobre posicions que jo sempre havia defensat. 

Potser, el millor record que m'emporto de l'assignatura han estat els diferents debats que es van anar produint durant les classes i que em feien també aprendre que no tothom pensa igual i que si en una classe es poden crear diferents opinions, ja es pot imaginar a la resta del món. 

Història de la Filosofia m'ha fet dubtar fins i tot el que vull estudiar quan comenci el meu grau universitari, ficant-se així en una de les meves primeres opcions. 

En conclusió, comparat amb l'any passat, Filosofia és una de les meves assignatures preferides d'aquest any i m'encantaria poder seguint estudiant-la i conéixer tots aquells autors que no ens ha donat temps de tractar. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada