dilluns, 21 d’octubre del 2013

Què puc fer per canviar el món?

Moltes coses es poden fer per canviar el món, la missió es posar-s’hi. Es molt difícil fer coses per tu sol. Jo penso que la gent té a la ment que canviar les coses un mateix es una tasca molt complicada. També hi ha gent que ho intenta però al ser uns moviments difícils i veure que hi ha tantes complicacions es donen per vençuts.
El que faria jo per canviar el món seria començar per la meva ciutat, conscienciant a la gent de que podem canviar el món si tots en fiquéssim d’acord, tot i que, es una proposta difícil. Faria obres de Càritas per començar a ajudar a la gent que sofreix a la meva ciutat.
Per molt que jo donés tot per canviar el món, es bastant difícil, perquè no tothom té la mateixa forma de pensar que jo, ni potser té les mateixes ganes de canviar el món que jo. A molta gent ja li interessa que el món estigui com està perquè ells es beneficien.

Per tant, no crec que una persona pugui canviar tot el món sencer, seria casi impossible. Quan algú aconsegueix canviar alguna cosa dins del món al mateix moment apareixen més problemes. Ens hauríem de compenetrar moltíssima gent per poder fer un canvi. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada