dilluns, 26 de maig del 2014

Adéu, filosofia

Mai havíem fet filosofia i el més a prop que havíem estat de aspectes filosòfics havia sigut l’assignatura d’Ètica. Per tant, era una cosa totalment diferent al que havíem fet.

Encara me’n recordo del primer dia de classe quan el primer que ens van dir “Acabareu l’assignatura amb més dubtes que els actuals”. I és totalment cert.

Tenia por per no poder entendre el que l’assignatura demanava i però classe rere classe m’he endut una gran sorpresa. M’emporto una gran experiència d’aquest any de filosofia i tot i que al primer trimestre trobava que era una assignatura la qual em molestaria en quan a les notes. Però a partir del segon trimestre vaig trobar el gust de la filosofia i em va agradar bastant.

Per tant, espero que a segon sigui molt millor l’assignatura i com l’historia m’agrada i la filosofia m’ha agradat, n’estic segura que serà un bon any!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada