dimecres, 17 de setembre del 2014

Hola de nou.

Tornem a començar el curs, aquesta vegada de 2n de Batxillerat. Ens han canviat unes quantes assignatures i tot i que tornem a fer Filosofia, aquest any l'enfoquem cap a un altre lloc. L'any passat va començar la assignatura i la veritat es que em vaig espantar una mica perquè eren temaris que mai haviem fet o haviem tractat durant tota la ESO. Al final de curs, però, vaig adonar-me'n que era molt interessant i que no havia estat tant difícil. 

Tots els meus coneguts d'un any més sempre m'havien dit que l'assignatura de Filosofia de segon és molt més interessant ja que he tractes autor per autor i dècada per dècada. Sempre m'ha agradat molt la història així que espero que també se'm noti en aquesta assignatura. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada